+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 24
    gezel

Architect gezocht voor moderne woning.

Weet er iemand een goede architect wiens werkvak meer gericht is op moderne woningen? Wij willen een strakke woning (rechthoek van 8m op 17). Onze grond loopt naar achteren 4m af tov. de straat. Iemand met een creatieve geest lijkt me dus wel aangewezen. Hij zou uit Limburg moeten komen. Websites zijn ook steeds welkom. Kostprijs mag (moet) uiteraard ook binnen de perken blijven. Opvolging winddicht is voldoende.

gezel

Mijn architect vind je hier : http://www.hippo-architecten.be/

Bouwaanvraag is binnen en een zeer goed contact tot hiertoe. Doet alleen moderne woningen. Ik ben uiterst tevreden met mijn keuze en heb hier op 't forum ook al positieve reacties gelezen. Prijs is redelijk, er wordt een vaste prijs afgesproken op basis van 5,5 % op de werken die hij moet uitvoeren. Aanrader !

kerel

En welke regio?
    In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, maar in de praktijk wel.

gezel

Re: Architect gezocht voor moderne woning.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky
    ...Hij zou uit Limburg moeten komen...

gezel

Uit Limburg ja. Meer specifiek de kanten van Maaseik. Ikzelf ben van Dilsen afkomstig. Wij gaan echter in Heers bouwen, dus iemand van die kant is ook welkom. Wat prijs betreft, liefst iemand waarbij op voorhand een vast bedrag afgesproken wordt, dus geen procenten op de totale prijs.

raap

Vanden Abbeele & Sépulchre uit Hasselt. Een echte aanrader !! Ik bouw momenteel met hen en ben er uiterst tevreden over.

Tekton uit Sint-Truiden.
    Als ge mijn fotokes wil zien, goed eten en af en toe eens glimlachen: http://photo-copy-ann.blogspot.com/

raap

Hoi hoi,

Ann Coune uit Houthalen... heeft voor ons een erg mooi, modern ontwerp getekend. Ongeveer dezelfde afmetingen als jullie.
    Als ik eens wist hoe ik hier een foto moest plaatsen... kon ik het jouw even tonen.

Groetje*

gezel

Liesje, kan je me anders wat foto's doormailen op jacky_vanhaen@hotmail.com?

Alvast bedankt!

knaap

hey jacky, wij zijn ook bezig met ne bouw in Heers, 't is een renovatie ma 't begint meer te lijken op ne nieuwe bouw . wij hebben als architect ROB van Genk, heel goeie kerel. voor meer info -> http://www.architectrob.be/

veel plezier, en welkom in Heers

gezel

Ben ook bij ROB langsgeweest, en was ook een zeer positief gesprek. Als ik daarna niet bij Hippo langsgeweest was dan was het zeker ROB geworden !

gezel

En hoe bepalen die 'Rob' en 'Ann Coune' hun kostprijs? Is dat een vast bedrag of percentage? Mag via PM gestuurd worden...

knaap

Wij bouwen met Leander Kippers uit Zonhoven.

Onze bouwaanvraag wordt deze week ingediend. We zijn echt heel tevreden over hem. Hij heeft voor ons een heel moderne, strakke en functionele woning ontworpen.

Voor meer info: www.lkarchitect.be

gezel

Alvast bedankt allemaal! Ik ga zeker eens verder ingaan op deze architecten. We zijn echter al bezig met een voorontwerp (een nicht van mijn vriendin is interieurarchitecte en zij heeft altijd al 'in de diepte' willen bouwen) en dat schiet aardig goed op. Qua indeling gelijkvloers en verdiep zijn we er al bijna grotendeels uit hoe we het gaan aanpakken. Het gaat hem nu enkel nog om de buitenkant en hoe het geheel te bekleden . We willen echt wel iets wat uit het oog springt, doch niet teveel en wat zeker gezien mag worden. Hmmm, nu nog vinden wie daartoe in staat is ...

raap

e aub

Tags for this Thread

Regels voor berichten