+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    kerel

plafondhoge binnendeuren

Heeft er hier iemand foto's van?

Friedl

Guest

ja en wat zijde daar nu mee, dat ik die heb?

hierzie..

wij persoonlijk zijn zeeer blij dat we dat hebben, maar ik weet evengoed mensen die het dan niet "huiselijk" vinden. Als ik nu bij mensen kom die "gewon" binnendeuren hebben, heb ik direct een benepen gevoel

knaap

Ook zo'n deuren in dragende muren?

knaap

@Binnekesmam
    Je deuren zien er prachtig uit !
    Wie heeft deze geplaatst ?
    Speciale voorzieningen in ruwbouwfase ?
    Kan je een prijsidee (leveren en plaatsen) opgeven ?

bedankt, Wouter

voorman

Hoge binnendeuren hebben als voordeel dat indien je echt niet meer van plek kunt, dat men een railsysteem kan installeren.
    Who needs the Force, I got me a Piggie instead

gezel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door binnekesmam
    ja en wat zijde daar nu mee, dat ik die heb?

hierzie..

wij persoonlijk zijn zeeer blij dat we dat hebben, maar ik weet evengoed mensen die het dan niet "huiselijk" vinden. Als ik nu bij mensen kom die "gewon" binnendeuren hebben, heb ik direct een benepen gevoel
    binnekesmam, jammer dat je géén site heb van uw huis,
    want al die foto's die ik van u heb gezien zijn echt knap

da's bij jullie thuis dik in orde denk ik

MOOI

ik dacht dat het huis (of toch een deeltje ervan) volgende maand in de Feeling Wonen komt. Is het niet Binnekesmam?
    Als ge mijn fotokes wil zien, goed eten en af en toe eens glimlachen: http://photo-copy-ann.blogspot.com/

gezel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FatmanBert
    ik dacht dat het huis (of toch een deeltje ervan) volgende maand in de Feeling Wonen komt. Is het niet Binnekesmam?
    peins dat FatmanBert een fan/stalker is van Binnekesmam

Feeling is nu wel ni echt een blad da'k zou kopen
    tenzij Binnekesmam een commissie zou krijgen per verkocht blad, dan maak ik een uitzondering

stalker, neen bedankt. We hebben daar ooit last van gehad en da's echt ni plezant. Fan is een groot woord, maar ik vind haar huis wel mooi.
    In de Feeling Wonen kun je toffe dingskes vinden. De gewone Feeling vind ik maar niks.

FatmanBert is mijne hond, ikke ben Ann. Om alle misverstanden uit de wereld te helpen.
    Als ge mijn fotokes wil zien, goed eten en af en toe eens glimlachen: http://photo-copy-ann.blogspot.com/

Guest

Hey

ja, de feeling is hier aan de deur komen vragen of ons huis aub in hun boekje mocht. Wij zitten dus in de ideeënspecial deze maand? Heb zelf nog niks gezien zenne.. vrees zelfs dat er een foto van mij en zoontje bijstaat.

De deuren: in elk soort muren ztten die deuren ja, hebben maar 1 "normale" deur, en da's die naar de kelder, en da's een schuifdeur uit noodzaak, en dus niet plafond hoog.
    Enige voorbereiding is dat de gaten open moeten blijven
    Onze deuren zijn er van een duurdere leverancier, Anyway,en komen op dik 1000 euro per stuk. Maar je kan evengoed bij een schrijnwerker deuren laten maken!!

Brems heeft ook dergelijke deuren vermoed ik maar daar zal ook wel een mooi prijskaartje aan vast hangen...

@binnekesmam: als er een prijs zou moeten uitgedeeld worden voor mooie architectuur en interieur dan denk ik dat jij die wel zal willen maar dat alles zal ook wel zijn prijskaartje gehad hebben en dat (vermoed ik) voor velen te hoog is...

Guest

wij zijn idd ook bij Brems gaan kijken, maar wij persoonlijk vonden dat toch een andere soort deuren, en idd niet eens echt goedkoper.
    Wij hadden in ons vorige huis ook deuren van Anyway, daarom was de standaard vooraf al hoog, en terug wilt niemand he?
    enne, ik wil helemaal geen prijs voor architectuur of interieur hoor! Wij zijn blij met ons huis, en er zullen mensen die dat mooi vinden, en anderen die het ongetwijfeld heel lelijk vinden. het zij zo, kan ik me niet aantrekken

Tags for this Thread

Regels voor berichten