+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    raap

bureau in keuken of living?

Wij zouden voorlopig geen afgesloten bureauruimte voorzien. Later (als er geld is, zou dat op de zolder komen).
    Wij twijfelen nu of we een bureautje in de keuken of in de living zouden plaatsen.

Wat denken jullie? Hebben jullie foto's van hoe je dit kan aanpakken zonder dat het storend is ?

Alvast bedankt!

Moderator SvenVD's schermafbeelding

Zeker in de leefruimte... Wij hebben het ook zo voorzien, een half muurtje als scheiding tussen bureau en leefruimte.

raap

hebben jullie dan een muurtje gemetst?

Hoeveel ruimte heb je dan voorzien?

raap

ik zou het ook in de leefruimte plaatsen. (het is maar wat je daaronder verstaat)
    of zo ver mogelijk van van de keuken, weg van dampen, vetten, ...

bij mij zal het wel in dezelfde ruimte komen als de keuken maar dit omdat ik 1 grote ruimte ga maken met keuken, eetplaats en dan bureau in de andere hoek tegenover de keukenwand.
    het salon komt in een andere kamer. dit is de beste oplossing met de beschikbare ruimtes die ik heb.

Moderator SvenVD's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door one_be
    hebben jullie dan een muurtje gemetst?

Hoeveel ruimte heb je dan voorzien?
    Inderdaad, ruimte is ongeveer 2.3m (waarvan 1.1m doorgang) op 1.6m

kerel

Wij laten eerst tegelen en daarna zetten we met gyproc een muurtje van 1.10m hoog en 2.80 meter lang.

Dat zal dan een 15 à 20 cm dik zijn.

knaap

Wij hebben een deuropening in de living gemaakt waarachter een kleine ruimte schuilt met de bedoeling een bureau te maken.

Later komt hier een glazen schuifdeur voor. (lees: als er weer wat geld is.. ).
    Zodoende kan men de openheid behouden (deurtje open) of zich afzonderen (deurtje toe).

knaap

Ik heb de kolomkeukenkasten aan 1 muur laten doorlopen van keuken naar eetplaats, 7 m lengte waarvan 7 aaneengesloten kolomkasten, de rest is werkblad. Van die 7 kolomkasten heb ik er 4 voor mijn bureau. Mijn PC en co zitten in een dubbele kast met uitschuifbaar werkblad voor mijn toetsenbord. Ik vind het een heel handige oplossing en als ik de deuren sluit van mijn bureaukast is alles ineens opgeruimd.

Tags for this Thread

Regels voor berichten