+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    raap

Waar het best gyproc kopen ?

Hallo allemaal,

Weten jullie misschien waar we het best gyproc en metalstuds kunnen bestellen voor al onze ruimten te bekleden ?
    Ik denk dat Brico-Planit toch vrij duur is, je krijgt wel een gouden kaart van trouwe klant (10 % korting), maar dat geldt dan net niet op de bouwmaterialen.
    Omdat het toch om een vrij grote hoeveelheid gaat dachten we misschien ergens een korting los te prutsen ??
    Heeft iemand tips hieromtrent ?

Bedankt !
    groetjes
    Frank & Tamara

Bouwprofessional albarius's schermafbeelding

Elke professionele bouwhandel kan je dit bezorgen.
    Blijf dus weg uit Brico, Gamma, ... en andere dhz-winkels hiervoor.

Let wel: wat is een vrij grote hoeveelheid voor jou? Misschien is voor je bouwhandel twee volle camions een vrij grote hoeveelheid !
    Als het dan een vrij grote hoeveelheid is, dan brengt de bouwhandel het ineens tot voor je deur, of met een speciale kraan ineens tot op de verdieping geleverd !!

En bij de dhz moet je duizend keer met je aanhangwagentje over en weer rijden. Maak dus je volledige rekening. Maar het is natuurlijk niet verboden om een korting te vragen. Als men bij jou één of meerdere paletten gyproc mag komen afzetten, zullen ze dit graag doen.

knaap

Ga gerust eens een paar prijzen vragen bij bouwhandels. In theorie zijn deze goedkoper dan een Doe-Het-Zelf zaak (maar niet altijd!).

Zelf had ik een 80-tal gyproc platen nodig voor mijn zolder. Ik heb een aantal bouwhandels afgebeld. Hetgeen mij opviel is dat al deze bouwhandels de gyproc prijsde per m² (en het brengen was niet gratis). In de DHZ-zaak staan ze per plaat getekend. 1 plaat is ruwweg 1,5m². Op deze manier leek de bouwhandel goedkoper, todat je begint na te denken en te rekenen.

In den Hubo stonden ze op dat moment nog eens in reclame, en ik heb er nog gratis hun camionette mogen gebruiken.

kerel

heb mijn gerief gehaald bij Profshop (www.profshop.be) in Schoten, kwam voor mij het goedkoopste uit maar ik heb eerst wel rond gehoord bij een stuk of 5 bouwmaterialenhandels (wat een woord).

kerel

Grote houthandelaars hebben dikwijls ook wel wat binnenstaan.

Quayhaeghe (of zoiet) in Deurne zit ook zeer sterk qua prijzen

Maar ik ben persoonlijk alles gaan halen bij Brico Planet omdat die op zaterdag open is. Ik heb wel gewacht op hun bonnen van -20% (die doen geregeld zo'n acties)

kerel

voor 1 muurtje heb ik eens profielen van 75 gekocht bij brico. Daarna heb ik er van 70 gekocht bij een bouwhandel en mij leken deze van de bouwhandel veel stijver..... weet niet of er echt een verschil is tussen doe-het-zelf en bouwhandel profielen maar mij zien ze niet meer bij brico en consoorten voor metal studs.

kerel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michielr_99
    heb mijn gerief gehaald bij Profshop (www.profshop.be) in Schoten, kwam voor mij het goedkoopste uit maar ik heb eerst wel rond gehoord bij een stuk of 5 bouwmaterialenhandels (wat een woord).
    Hier ook alles bij Profshop gehaald.
    Als je echt veel nodig hebt, dan kan je daar meestal nog wel een korting loskrijgen.

Tags for this Thread

Regels voor berichten