+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 71

Discussie: pvc ramen en deuren

raap

pvc ramen en deuren

In mijn zoektocht naar nieuwe ramen zie ik firma
    RENOVAPLAST op verschillende verkoopsites reklame maken voor WYMAR profielen.
    Heeft er al iemand RENOVAPLAST een plaatsing laten doen ?
    Andere ervaringen ?
    Wat vinden jullie van WYMAR profielen ?

raap

Niemand die deze firma kent of mee gewerkt heeft ?

PVC ramen Renovaplast Antwerpen

Niemand die deze firma kent of mee gewerkt heeft ?
    Heeft er ondertussen iemand met deze firma uit Antwerpen gewerkt?
    Ze maken reklame op internet.

dank.

Ik zou je aanraden toch op zoek te gaan naar een andere leverancier. Ze zijn wel iets goedkoper dan de gekende leveranciers, maar wij wachten bv. al meer dan 5 weken op onze ramen. veel uitleg over waarom ze al 5 weken te laat zijn krijg je hier niet over.
    Normaal gezien zouden ze midden oktober geplaatst worden ... ik laat jullie nog iets weten wanneer ze eindelijk geplaatst zijn!

meester

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tine en dave
    Ik zou je aanraden toch op zoek te gaan naar een andere leverancier. Ze zijn wel iets goedkoper dan de gekende leveranciers, maar wij wachten bv. al meer dan 5 weken op onze ramen. veel uitleg over waarom ze al 5 weken te laat zijn krijg je hier niet over.
    Normaal gezien zouden ze midden oktober geplaatst worden ... ik laat jullie nog iets weten wanneer ze eindelijk geplaatst zijn!
    dus omdat ze bij u te laat zijn ist geen goei firma en zegt ge tegen iemand anders er geen zaken mee te doen ?

meester

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tine en dave
    Normaal gezien zouden ze nu midden oktober geplaatst worden ... ik laat jullie nog iets weten wanneer ze eindelijk geplaatst zijn!
    Is de gemiddelde tijd tussen opmeten en plaatsen geen 8 weken?
    Allé, 5 weken lijkt me reuze mee te vallen.

kerel

[quote=marnix van glassmetal]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "tine en dave":1kn0u6bn
    dus omdat ze bij u te laat zijn ist geen goei firma en zegt ge tegen iemand anders er geen zaken mee te doen ?[/quote:1kn0u6bn]

Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.

gezel

[quote=Petronia]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marnix van glassmetal
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "tine en dave":5nbdlvt5
    dus omdat ze bij u te laat zijn ist geen goei firma en zegt ge tegen iemand anders er geen zaken mee te doen ?
    Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.[/quote:5nbdlvt5]

Het zou wel beleefd zijn van de leverancier om even te bellen, woordje uitleg te geven en nieuwe datum vast te leggen. Wil nog niets zeggen over de kwaliteit van het geleverde werk.

Chime ... hij is 5 weken TE LAAT ... dus 5 weken na de normale levertijd van 8 weken.

kerel

Bij ons waren de ramen er na 4 a 5 weken (wel simpel witte pvc). Dat is een verdienste van de fabrikant volgens mij, niet van de leverancier, dat is wat anders.

Dat is ook niet het enige eh! Renovaplast als firma bestaat niet eens! Zoek maar eens op in de kruispuntdatabank http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/z ... ml?lang=nl

Als je zoekt op het ondernemingsnummer van www.renovaplast.be kom je bij fast & fine construct.

De zaakvoerder van deze firma ging reeds failliet met een ander bedrijf in 2006, onze verkoper van de ramen die voor deze firma werkt ging failliet in januari 2009. Dit kan je terug vinden in het Belgisch Staatsblad! http://www.ejustice.just.fgov.be/doc/rech_n.htm

Om het nog allemaal wat completer te maken zijn we niet de enige personen die dit moeten doorstaan: http://www.sat4all.com/forums/ubbthread ... /1661005/3

Er zijn verschillende firma's geweest van beide heren zowel zaakvoerder als verkoper: Europlast, Gimaco, Gimaplast, Syndeco.

Het is dus niet zo dat wij zomaar ff slechte reclame komen maken op dit forum, integendeel! Wij hopen nog steeds op onze ramen! Maar de vraag kwam of er nog ervaringen waren met deze firma. Wij hebben die 'negatieve' ervaring dus en zijn blijkbaar niet alleen!

groetjes

meester

[quote=Petronia]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marnix van glassmetal
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "tine en dave":30fcnw3a
    Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.[/quote:30fcnw3a]

dus als gij morgen foutje maak doet tegenover één klant van uw firma ma alle andere klanten zijn zeer kontent ove ru dan is dat toch voldoende om u de deur te wijzen achja.
    Trouwens gij zegt "slechte service" hoe weete gij da.
    termijnen voor ramen zijn gemiddeld 7 tot 8 weken overal in Belgie en dan moogt ge met huidige werkvolumes nog van geluk spreken.

nu ondertussen weten we wel hoe de vork in de steel zit maar dat wist u tijdens uw reactie nog niet. Dus het aanvoeren als argument "ziet ge wel" is niet van toepassng.
    op basis van één verhaal of boodschap zonder dat zelf dat verifieerbaar is op correctheid een bedrijf veroordelen is er altijd een beetje over.

meester

[quote=marnix van glassmetal][quote=Petronia]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "marnix van glassmetal":2e3ppmxy
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "tine en dave":2e3ppmxy
    Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.[/quote:2e3ppmxy]

dus als gij morgen foutje maakt tegenover een klant van uw firma ma alle andere klanten zijn zeer kontent over u dan is dat toch voldoende om u de deur te wijzen achja.da's toch de logica zelve

nu ondertussen weten we wel hoe de vork in de steel zit maar dat wist u voor of tijdens uw reactie nog niet. Dus het aanvoeren als argument "ziet ge wel" is niet van toepassng.
    op basis van één verhaal of boodschap zonder dat zelf dat verifieerbaar is op correctheid een bedrijf veroordelen is er altijd een beetje over.[/quote:2e3ppmxy]

kerel

[quote=marnix van glassmetal][quote=Petronia]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "marnix van glassmetal":x48pdiur
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "tine en dave":x48pdiur
    Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.[/quote48pdiur]

dus als gij morgen foutje maak doet tegenover één klant van uw firma ma alle andere klanten zijn zeer kontent ove ru dan is dat toch voldoende om u de deur te wijzen achja.
    Trouwens gij zegt "slechte service" hoe weete gij da.
    termijnen voor ramen zijn gemiddeld 7 tot 8 weken overal in Belgie en dan moogt ge met huidige werkvolumes nog van geluk spreken.

nu ondertussen weten we wel hoe de vork in de steel zit maar dat wist u tijdens uw reactie nog niet. Dus het aanvoeren als argument "ziet ge wel" is niet van toepassng.
    op basis van één verhaal of boodschap zonder dat zelf dat verifieerbaar is op correctheid een bedrijf veroordelen is er altijd een beetje over.[/quote48pdiur]

Dat is gewoon een scheefgetrokken redenering die jij daar formuleert.
    De TS vraagt naar ervaringen met die bepaalde aannemer teneinde al dan niet in overweging te nemen in zee te gaan met deze aannemer.

Een levering die 5 weken te laat is (bovenop de beloofde termijn van 8 weken wel te verstaan !), is wel degelijk een geval van slechte service, dus reden genoeg voor de TS om in overweging te nemen niet in zee te gaan met die aannemer.

Nu we weten hoe de vork helemaal in de steel zit, mogen we aannemen dat de TS wel de juiste conclusie zal getrokken hebben...

meester

tiens de glazenbol taktiek dus
    soit als gij u maar gelukkig voelt in uwe logica..............................

Tags for this Thread

Regels voor berichten