+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19
    kerel

Goeie vloerders regio aalst? Vloer aankopen via vloerder?

Hallo,

Kent iemand goede (geregistreerde) vloerders uit de (ruime) omgeving van aalst? Het is vooral om natuursteen te plaatsen...

Extra vraagje nog: is het gebruikelijk dat vloerders de vloer zelf aankopen of wordt dit door de bouwheer gedaan? Kwestie van de 6% op het materiaal te kunnen meepikken...

Cheers
    B

knaap

Kent er niemand een goede vloerder in de omgeving van Aalst?

Heeft iedereen dan zelf gevloerd?

Dat waren wij ook van plan, maar met die 6% BTW wordt het misschien interessant als we het laten doen.

knaap

Ik wil dit topic nog eens ophalen.

We hebben iedereen die we kennen al gevraagd naar goeie vloerders in de regio Aalst, maar tot nu toe maar 1 iemand gevonden.

Zomaar mensen opbellen uit de gouden Gids vind ik niet zo'n goed idee. De referenties die de vloerders zelf doorgeven zullen altijd wel goed zijn.

Er zijn hier toch wel mensen op het forum uit dezelfde regio. Wie heeft er bij jullie gevloerd? Als er vloerders zijn die jullie zeker zouden afraden mogen jullie dat natuurlijk ook laten weten, eventueel via PB.

Op basis van 1 offerte kunnen we moeilijk iemand kiezen, toch?

Hopend op een paar reacties...

KP

knaap

Raes uit Moorsel, al goede commentaren over gehoord

knaap

Dank u Dank u Dank u Beetje overdreven?

Ken je iemand waar hij gewerkt heeft?

Nu zijn we hopelijk vertrokken... Nog namen? Iemand?

Bart Meerman uit Erpe-Mere.

voorman

De instructeur vloerders natuursteen woont in uw gemeente - pb volgt.
    Het staat de eigenaar uiteraard vrij zijn tegels te kopen waar hij wil - elke vloerder werkt met favoriete leveranciers / invoerders - verlaagde btw is enkel geldig als de vloerder de natuursteen aankoopt, levert én plaatst - in de wet is er nu een nieuwe clausule opgenomen daarover, waarbij de btw het verschil van 15% kan opeisen van de vloerder en dit op het totale bedrag van de werken (tegels, materialen én plaatsing) en dan pluizen ze natuurlijk de hele boekhouding vrij grondig uit.
    jp

knaap

Georges Finck (met zoon David) heeft vorige week bij ons gevloerd. Heel proper gedaan en heel sympathieke mensen (staat in de streek ook bekend als een van de beste vloerders). Laat maar pb als je zijn gsm wilt

Oh ja, en voor foto's kan je kijken op http://foto.zita.be/7883414803 (George is degene met het blauw mutske die zijn middelvinger opsteekt )

knaap

@ Panoramix

In de Gouden Gids onder vloerders vind ik enkel Eddy Meerman uit Herzele maar in de witte gids vind ik wel een Bart Meerman Leedsesteenweg in Erpe Mere. Is het die laatste die je bedoelt?

@ Roelandje

G. Finck heb ik denk ik gevonden - Woont deze in Pieter Magermanplein in Zottegem? Ik heb zijn vaste telefoon, maar je mag gerust zijn GSM doorsturen, als je wil.

Mvg,

kerel

dooms en deboudt

En wij hebben die ook maar gewoon gevonden door de gouden gids open te slaan, af te spreken en te bespreken...

Eigen huis is belangrijk maar zoals sommigen hier vaklui screenen lijkt het alsof er een kerncentrale wordt gebouwd.

gezel

e&d stone in oosterzele
    Graag jullie mening voor een korte enquête:

http://www.screator.net/showform.php?f=2096489977

knaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KP2
    @ Roelandje

G. Finck heb ik denk ik gevonden - Woont deze in Pieter Magermanplein in Zottegem? Ik heb zijn vaste telefoon, maar je mag gerust zijn GSM doorsturen, als je wil.

Mvg,
    Hey KP2, daar woont hij idd Doe hem maar de groeten van Roeland uit Lede Dan kan hij mij weer wa uitlachen Via zijn vaste kan je hem ook perfect bereiken hoor, maar wel best niet na 19u bellen (dat heeft hij niet zo graag).

Mvg

knaap

dooms en deboudt

En wij hebben die ook maar gewoon gevonden door de gouden gids open te slaan, af te spreken en te bespreken...

Eigen huis is belangrijk maar zoals sommigen hier vaklui screenen lijkt het alsof er een kerncentrale wordt gebouwd.

Is dat Dooms uit Denderwindeke?

kerel

bon, nog via via enkele namen gevonden van vloerders die goed zouden zijn, heeft hier iemand ervaringen mee?

- Dooremont Johan uit Nieuwerkerken
    - Bart Meysman uit Baardegem
    - Andy Lambertin uit Erpe-Mere

Alvast bedankt
    Berre

kerel

niemand ervaring met deze mensen?

Tags for this Thread

Regels voor berichten