+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19

Discussie: Telefoonaansluiting

knaap

Telefoonaansluiting

Hoi,

Ik heb eens een vraagje over je telefoonaansluiting.

We hebben een nieuwbouw en vraag me af wie de telefoon aansluiting voorziet. Ik wil zeggen de kabel van binnen naar de paal.
    En als iemand hier een prijs van weet.

meester

Belgacom

knaap

Ja maar op hun site vind ik niks van prijzen, manier van aanvragen en dergelijke.
    We willen eigenlijk Telenet maar wel de lijn voor Belgacom laten leggen voor mss in de toekomst.

knaap

moet je onmiddellijk een pakket kiezen als je wil dat ze de aansluiting komen doen ?
    ik zou de aansluiting nu willen, maar pas later beslissen of het telenet of belgacom wordt.

meester

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scorpion
    moet je onmiddellijk een pakket kiezen als je wil dat ze de aansluiting komen doen ?
    ik zou de aansluiting nu willen, maar pas later beslissen of het telenet of belgacom wordt.
    zie pagina 10 van http://selfcare.belgacom.net/static/pc/ ... sionNL.pdf

meester

Re: Telefoonaansluiting

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_leen
    Hoi,

Ik heb eens een vraagje over je telefoonaansluiting.

We hebben een nieuwbouw en vraag me af wie de telefoon aansluiting voorziet. Ik wil zeggen de kabel van binnen naar de paal.
    En als iemand hier een prijs van weet.
    we zijn weer in de jaren '40 en '50 ? als de RTT nog kabels in de lucht hangen had???

nu zitten alle kabels onder de grond, dus tot aan de straat, recht voor de "deur" is al voldoende
    Stefan

knaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gery
    we hebben al 2 keer gebeld naar belgacom en ze willen pas aansluiten als je een pakket kiest van belgacom.
    hun documentatie komt niet overeen met wat ze aan de telefoon zeggen.
    Ga hen hiermee morgen confronteren.

Iemand een idee van de kostprijs van de aansluiting van Belgacom zonder onmiddellijk abonnement ?

meester

moet je kunnen bellen? neem dan abo
    als je niet moet kunnen bellen, leg gewoon de kabel tot aan straat en deze kan dan aangesloten worden op moment dat je abo neemt
    wachtbuis met trekdraad leggen kan ook voorlopig een oplossing zijn
    Stefan

meester

Ga hen hiermee morgen confronteren.
    goed idee

knaap

het gaat hier in stap 2 over de kabel die gelegd wordt van in de woning naar de put met de aansluitingen.

Voor een 4de keer hebben ze gezegd dat ze enkel aansluiten als ik direct een contract neem!
    Heel klantvriendelijk vind ik belgacom niet !

knaap

het gaat hier in stap 2 over de kabel die gelegd wordt van in de woning naar de put met de aansluitingen.

Voor een 4de keer hebben ze gezegd dat ze enkel aansluiten als ik direct een contract neem!
    Heel klantvriendelijk vind ik belgacom niet !
    Wij ook onlangs een vooraansluiting aangevraagd én gekregen, volledig gratis! Gewoon naar de klantendienst gebeld en die zij me dat ik een fax moest sturen met de aanvraag voor een aansluiting zonder verdere verplichtingen. Zomaar via de telefoon ging het niet, enkel via fax. Ik heb er gewoon bij geschreven dat het nog te vroeg was voor een abonnement te nemen, maar dat we alle aansluitingen buiten al wilden doorvoeren zodat dan de straat gerepareerd kan worden. Een paar dagen later al telefoon gekregen en nadien de effectieve vooraansluiting.

knaap

Wij zijn er zo goed als zeker van dat we telenet gaan nemen. Doet telenet ook vooraansluitingen of moet ik eerst een aansluiting bij belgacom aanvragen?

meester

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poison ivy
    Wij zijn er zo goed als zeker van dat we telenet gaan nemen. Doet telenet ook vooraansluitingen of moet ik eerst een aansluiting bij belgacom aanvragen?
    Telenet internet gaat via de coax van de kabelTV, daarvoor heb je Belgacom niet nodig.

gezel

dat treft, ik heb ook net de vooraanleg aangevraagd bij Belgacom, telefonisch

gewoon naar dat gratis nummer uit de brochure gebeld, eventjes rondhossen in het "menu" zodat je de juiste man/vrouw aan de lijn krijgt en dan was het in orde
    gratis telefoontje, gratis aansluiting (hopen dat dat zo blijft) en geen gedoe met faxen sturen of zo; het leven kan mooi zijn

goede punten voor de vriendelijke madam die mij heeft geholpen, want meestal raak ik redelijk gefrustreerd als ik naar een helpdesk oid moet bellen

Regels voor berichten