+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31
    gezel

Prijs auto voor export ?

Heeft iemand goede adresjes die auto's opkopen voor export, en natuurlijk een goede prijs betalen (daar gaat het natuurlijk om ) ?
    Ter info: Betreft in dit geval een Ford Mondeo 1.8 TD break, bj 2000, 130000 km, airco, trekhaak, enz... (rijdt nog, maar koppelingsschijf dient vervangen te worden omdat deze begint te slippen bij volgas in derde). Niet gekeurd voor verkoop.

voorman

Re: Prijs auto voor export ?

Rij eens door Anderlecht, genoeg mannen die u zullen tegenhouden en direct ne prijs geven
    12:47:51 <Antje> ik zeg het nie graag... ma...
    12:47:51 <Antje> ge hebt gelijk

meester

of de markt in aartselaar maar het "leuke" is er ook al een tijd af en ge moet dus tegen het gezaag van onze gekleurde medeburger kunnen want die hebben nooit gene nagel veu aan hun g ............ te krabben en toch komen ze auto's kopen Zeker je niet laten verleiden tot een testrit als je alleen bent. uwen auto is rapper gedemonteerd dan da gij hulp kunt roepen
    En u zeker geen factuur laten aansmeren want anders splitsen ze het bedrag dat ze jou betaald hebben op in netto + btw en dan profiteren die mannen daar nog eens van. Gewoon cash geld.
    tip: op de markt in Aartselaar wordt de verkoopt geregeld door de inrichter van de markt en die heeft ook een machientje staan om de biljetten es onder de uv te steken
    Op de baan Menen/Kortrijk zit er ook heel wat aktiviteit maar da's misschien wat te ver rijden voor
    jou.
    En mijn overbuur die lompen exporteert naar Afrika die heeft ook klanten die ginds actief zijn.
    die kwamen al paar keer vragen of dak mijn winterbanden nie verkocht (tja die lagen ook maar gewoon in het magazijn)

gezel

Foutje geslopen in bericht: km-stand is 230000 i.p.v. 130000.
    (om één of andere reden zie ik de "wijzig"-knop niet bij mijn bericht)

Moderator

op internet zetten.

Wel heel goed opletten dat je geen geld voorschiet (zogezegd nodig voor de bank om te kunnen overschrijven naar het buitenland)

voorman TonyWony's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marnix van glassmetal
    En mijn overbuur die lompen exporteert naar Afrika die heeft ook klanten die ginds actief zijn.
    die kwamen al paar keer vragen of dak mijn winterbanden nie verkocht (tja die lagen ook maar gewoon in het magazijn)
    Winterbanden in Afrika?

meester

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TonyWony
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marnix van glassmetal
    Winterbanden in Afrika?
    gekkie die manne zien gewoon iets liggen dat ze denken te kunnen verkopen. Die weten wisten nie dat dat winterbanden zijn.
    ps op den kilimanjaro kunde ook skien zenne

meester

is dat dan zo duur een koppeling vervangen, heb dat verleden jaar bij mijn ducato gedaan omdat die begon door te slippen in de hogere versnellingen. Was iets van 1000 Euro, kun je toch geen andere auto voor kopen (of is er misschien toch wel meer van kapot ).

Dat is toch gewone slijtage.
    Leven is te kort om je over alles op te winden

voorman MotoFodel's schermafbeelding

gemiddelde leeftijd van auto's in België is 5 jaar, Belgen hebben gewoon graag iets nieuws
    My man yes, my dog maybe, my bike never!!!

Moderator SvenVD's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MotoFodel
    gemiddelde leeftijd van auto's in België is 5 jaar, Belgen hebben gewoon graag iets nieuws
    Dat is ook omdat er zoveel leasings tussen zitten.

meester

@Motofodel:

weet ik wel hoor

ben nochtans van dat principe aan het terugkomen, want uiteindelijk blijf je wel bezig hé, nl. te werken voor een hoop blik op wielen.
    Leven is te kort om je over alles op te winden

gezel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kidcool
    is dat dan zo duur een koppeling vervangen, heb dat verleden jaar bij mijn ducato gedaan omdat die begon door te slippen in de hogere versnellingen. Was iets van 1000 Euro, kun je toch geen andere auto voor kopen (of is er misschien toch wel meer van kapot ).
    Ik heb gewoon de kans gehad om een ander interessant koopje te kunnen doen via een familielid. De koppelingsschijf vandaag, binnen 2 maand misschien iets anders, enz... dat kan men stillaan verwachten vanaf 230000 km.
    Btw: ik vind 1000 euro wel veel geld.

knaap

verleden week nog eentje voor export meegegeven, 'drs ghia met leder en airco, bj 2001, 150.000 Km, wel achterste bumper te herspuiten ( lak was afgebladderd), 1500€ voor gehad...
    To alcohol!!! The cause of, and solution to, all of life's problems!!!

This is by far the strangest life I've ever had...

gezel Arana's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jockari
    Ik heb gewoon de kans gehad om een ander interessant koopje te kunnen doen via een familielid. De koppelingsschijf vandaag, binnen 2 maand misschien iets anders, enz... dat kan men stillaan verwachten vanaf 230000 km.
    Btw: ik vind 1000 euro wel veel geld.
    Tja, Toyota kopen, dan heb je dat probleem niet. De mijne is van 2001, heeft ook 230.000km gedaan en nog steeds niets mis mee, zelfs geen rammeltje

gezel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yabba
    verleden week nog eentje voor export meegegeven, 'drs ghia met leder en airco, bj 2001, 150.000 Km, wel achterste bumper te herspuiten ( lak was afgebladderd), 1500€ voor gehad...
    Lijkt me een eerlijke prijs. Koper zelf gevonden, of vond die u ?

Tags for this Thread

Regels voor berichten