+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 42

Discussie: Ecocheques

knaap

Ecocheques

Hallo, wij verkopen onze ecocheques omdat we er zelf niks mee kunnen doen.
    Waarde 400 euro
    Voor de aankoop van milieuvriendelijke materialen (bv zonnepanelen,..)
    Bieden mag

groetjes

gezel

Re: Ecocheques

Ge kunt er niks mee doen? Euhm in de Media Markt kunt ge daar alles mee betalen behalve GSM's en CD's.

meester

ik bied 1 euro
    RIP Coiske!

knaap

Kan het niet zijn dat iemand liever x euro cash geld in z'n handen heeft om het huis te verbouwen dan er één of ander prul mee te kopen dat we toch niet gebruiken?

knaap

@ Icecoldkillahh we zitten hier nie op ebay hé

meester

in de meeste dhz zaken kun je er ook mee betalen en een boormachine kopen, of laminaat of...
    RIP Coiske!

meester Nevermore's schermafbeelding

Ik denk dat je die niet snel zal verkopen wat je hebt geen ecocheques "nodig" om iets te kopen.

Behalve sommige acties. Ik weet dat er bij Grohe een actie loopt/liep waarmee je 25% korting krijgt als je met ecocheques betaald. (enfin, als iets €100 kost dan moet je €50 zo betalen en de overige €50 betaal je met maar €25 aan ecocheques)

Je kan daar ook mee in de Brico betalen. (voor eender welke rommel)
    Als ik een stap achteruit doe is dat enkel om een aanloop te nemen.

knaap

Ik herinner me in januari dat er zoveel zoekertjes stonden op kapaza en consoorten van mensen die cheques opkochten of ben ik nu zo verkeerd?

Moderator SvenVD's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fleecje
    @ Icecoldkillahh we zitten hier nie op ebay hé
    Nee, maar het is wel een markt van vraag en aanbod. Bedenk ook dat een handelaar 5% kosten betaalt op ecocheques (unizo leden 'slechts' 3%). De meeste handelaars die ecocheques aanvaarden, zullen dus minder korting geven. Zeker als je spreekt over een bedrag van 1000 euro of meer dat je 100% met ecocheques wil betalen.

Best geef je ze zelf uit in een DHZ, tuin of electro zaak. Je zou er soms van verschieten wat je er allemaal kan mee kopen.

Mensen,

Fleecje kan dat toch gewoon ruilen. Als Fleecje liever geld heeft is dat toch zijn/haar zaak... Wat zijn jullie toch vaak kristisch in jullie antwoorden.

Heb er nu wel zelf net gekregen en ik denk wel dak de mijne op krijg maar ik denk wel dat er wel iemand is die wil ruilen.

Desnoods aan de ingang van een brico/hubo gaan staan ofzo?

Succes!

Groetjes, Laura

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fleecje
    Ik herinner me in januari dat er zoveel zoekertjes stonden op kapaza en consoorten van mensen die cheques opkochten of ben ik nu zo verkeerd?
    'k Vrees dat die er wel een % zullen op nemen. 'k Vraag me zelfs af of dit is toegelaten.

je kan proberen uiteraard, maar een particulier heeft geen voordeel om met ecocheques te betalen. Dus hou rekening met een minprijs.

knaap

Bij ons kan men die gewoon in de supermarkt gebruiken voor de wekelijkse boodschappen.

voorman

Die eco cheques waren voor ons ook geen ultiem geschenk hoor. Ben ook alle DHZ zaken afgelopen om ze te gebruiken maar merendeel ziet ze niet graag komen. Ja voor prullen die ik niet nodig had.
    Uiteindelijk van Tabasco een tip gekregen dat ze bij blokker wel aanvaard werden. Dus daar waren we er al een pak kwijt.
    Vervolgens nog een AA wasmachine bij VDB moeten kopen. Daar werden ze ook aanvaard. Omdat het hier over een redelijk groot bedrag ging heb ik toen mijn collega's aangesproken om hun cheques over te kopen.
    Dus misschien eens horen bij mensen die een grote aankoop bij vdb of andere electrozaak willen doen?

Via makro, DHZ, electrozaken,... zijn er nochthans heel wat artikelen te koop met ecocheques.

knaap

Bij " KREFEL " in Aalst kan je gelijk wat elektrisch toestel kopen met de ecocheques.
    Friteuse gekocht en eten nu ecologsiche frietjes

Regels voor berichten