+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19

Discussie: Chapper regio aalst

kerel

Chapper regio aalst

Onze aannemer, Van Landuyt Mario, had gevraagd om een week of twee op voorhand te bellen voor de chape, nu bel ik en het antwoord is: "Dat zal niet meer voor dit jaar zijn en volgend jaar moet ik eerst geopereerd worden en ..." Em heeft dus geen goesting. En daar zit ik dan, alles klaar om gechaped te worden en gene chapper.

Ik heb al gezocht op het forum, maar vind niemand die op de korte termijn kan komen. Ik zoek dus nog extra referenties voor de regio Aalst?

met dank,
    Jef
    Of all the things I've lost, I miss my mind the most. - Mark Twain

kerel

Re: Chapper regio aalst

Jochems St Lenaerts. Iets duurder mss, maar perfect geplaatst.
    Carro-construct uit asse, maar daar heb je risico qua ploeg...

kerel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door student
    Jochems St Lenaerts. Iets duurder mss, maar perfect geplaatst.
    Carro-construct uit asse, maar daar heb je risico qua ploeg...
    St Lenaerts is misschien wat ver, maar ik ga ze zeker eens bellen.
    Bedankt alvast!
    Of all the things I've lost, I miss my mind the most. - Mark Twain

meester

Carrobel uit Ternat kan U misschien een oplossing bieden.

Ik heb recent van hun een offerte gekregen voor mijn hellingschape. En deze was kwe kost in de lijn der anderen.
    Is niet te ver van Aalst (toch niet als je beseft dat ze een aantal wagens hebben bollen)
    Op mijn telefonische vraag naar hun order boek zie men mij dat men ongeveer 2 a 3 weken moet wachten tussen bevestiging en uitvoering.
    Op 2 dagen had ik mijn offerte ...

Al deze zaken in acht genomen zou ik zeggen ... waag je kans.

Voor de kwaliteit van uitvoering zal je bij iemand anders te rade moeten gaan ... geen ervaring met (deze) chapper.

k.b.

kerel

Lenaerts kwam bij ons tot denderleeuw. Reactie vloerder: perfect

Carro construct en Carro Bel zijn 2 broers, werken vooral met polen. BIj ons uitvulling mogen doen door Carro Construct: verkeerde opmeting (200m2 aangerekend, slechts 150 gedaan), kwamen late namiddag aan, eerste wat ik zie waren de jupiler blikjes, Carlsberg en fles sterken drank. Chape zelf lag er wat ons betreft maar zozo bij.... Was wel veel goedkoper dan Lenaerts, maar 't verschil in kwaliteit was enorm.

meester

Dat van die Polen klopt zeker.

Toen ik belde zei een vriendelijke dame mij dat het in Polen overstroming was en dat ze niet wist of iedereen wel tijdig uit verlof zou zijn ....

Ik heb geantwoord " De ene kan niet komen omdat hij zijn pettatten moet uitdoen , dat zal dan al zeker bij uw Polen niet het probleem zijn want die hofkes staan blank. Blijkbaar helpen die mekaar daar nog.... als ge hier eerst uw gebuur helpt en dan die van een land verder dan zijt ge een ....."

Wie op mijn werk (overmattig) consumeerd wordt aan de deur gezet. Wie dit op mijn werf doet wijs ik de weg naar het hek.
    Niets persoonlijk , gewoon een veiligheidsmaatregel ... ik wens geen ongelukken op mijn bouw , er zijn al bedevaartsoorden genoeg.

k.b.

meester

@ student,

Bedankt voor de info aangaande de werkwijze van deze heren uit Ternat.

Gezondheid zou ik zeggen .... aan deze werklui.
    Ik doe wel beroep op iemand anders ...

Gisteren een chapewagen voorbijgereden van RS projects uit Affligem. En uiteraard eens gestopt. Was een meewerkend zaakvoerder en hebben vandaag 1 wagen. Men zal ook mij een offerte maken ...
    Misschien een alternatief voor TS
    Heb enkel een praatje gemaakt en geen werk gezien ...

k.b.

kerel

Let wel: dit is een feit van 1 persoonlijke mening.
    Bij onze 2 buren hadden ze het wel gedaan, en bij de ene minder goed, bij de andere (SOD) heeft den vloerder toch niet veel geklaagd.

Bij mij was het vooral het principe van de blikjes voord e dienst. Als ze nadien eentje dronken, geen probleem, graag zelfs, maar voor de dienst (ze hadden ze zelf mee).

Ik zat ook in zo'n "last-minute-situatie". Ben uiteindelijk bij ANMAPA uit Aalst terecht gekomen. Prima werk tegen een goede prijs (en nee ik heb geen banden met deze firma )

meester

Ik heb vandaag vastgelegd bij R&S Projects uit Affligem.
    Deze firma gaf mij een eerlijke prijs , ... zelfs goedkoper dan die Polen eerder uit de topic.

Nette prijsopgave , ineens uitgerekend op de gevraagde dikte en vriendelijk geholpen aan de telefoon ...

Kwaliteit ? Bij mij gaat het nu over hellingschape voor mijn plat dak en terras. Binnen een 4-tal weken kan ik daar iets zinnigs over zeggen maar aangezien het een meewerkend zaakvoerder is (en geen grote boite) ban ik er nogal gerust in.

k.b.

beste,
    wij zouden ook eventueel willen werken met r&s projects , we hebben daar een hele goede prijs gekregen, bent u intussen tevreden over de geleverde werken ?
    is altijd goed om goede referenties te hebben alvorens met hen in zee te gaan ...
    alvast bedankt

meester

Bij mij was het voor hellingschape op de platte daken ...
    en dat is volgens planning correct uitgevoerd.

Momenteel zal hun tweede vrachtwagen al geleverd zijn.

Bij mij waren ze met 1 vrachtwagen , 6 chapers voor 100m² hellingschape ...
    dit omdat de tweede vrachtwagen nog niet geleverd was ... en het personeel was reeds aangeworven ...

Uiteraard kan je de afwerkingsgraad niet echt gebruiken als referentie / vergelijking voor een chape waar een vloer dient op gelijmd te worden.

De "nieuwe chappers" waren ook "ouwe (poolse) rotten" in het vak ... ze droegen hun T-shirts van hun vorige werkgever nog ...

Laat me dus zeggen daat de kwaliteit dezelfde zal zijn als deze bij .... uit ....

k.b.

knaap

@michel tsv

Hebben jullie nu de chape laten leggen door R&S? Hoe snel werken ze? ligt het mooi?
    Wij wachten nog op een offerte van hen.

Bedankt,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dolphi
    @michel tsv

Hebben jullie nu de chape laten leggen door R&S? Hoe snel werken ze? ligt het mooi?

Bedankt,
    Hebben bij ons de chape gelegd, werktempo weet ik niet want ik was er niet; resultaat was mooi egaal

meester

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dolphi
    @michel tsv

Bedankt,
    Hebben bij ons de chape gelegd, werktempo weet ik niet want ik was er niet; resultaat was mooi egaal

Over het werktempo zou ik mij geen zorgen maken ... ge verrekend toch per m² ... verder zijn naar egaliteit enkel de bewoordingen van de vloerders echt geldig ... ge kunt de kwaliteit van het chapewerk eigenlijk toch maar echt beoordelen als ge heel uw ruimte hebt gevloerd.
    Dan uiteraard ter zijde gelaten of de vloerder eerder een "klager" is dan wel een "begripvol" persoon...

k.b.

Tags for this Thread

Regels voor berichten