Zelf heb ik hier alles van Caparol genomen. Op 1 uitzondering na : de logeerkamer die in het huismerk van een DHZ keten is gedaan, en daar had ik al rap spijt van : als je over de muur wrijft met een vochtig doekje, dan komt de verf er gewoon af (nochtans 3 lagen gezet over een primerlaag). Ik merkte ook een foutje op, wat ik wou bijwerken, maar wat bleek ? Je zag keigoed waar ik het had bij willen werken dus ik heb de hele muur moeten overschilderen om het weg te krijgen...
Wat de Caparol-verf betreft : ik heb hier in de woonkamer na 3 jaar een stukje moeten plamuren omdat ik een vijs met bijhorende plug uit de muur moest halen. Even opschuren en er dan 2 lagen van de originele verf opgezet (overschot dat ik in de kelder had gezet). Resultaat : niks van te merken, zelfs niet als je weet waar het bijgewerkt is. En de proef met water : met een kletsnatte spons een potloodlijn verwijderd. Niks meer van te zien en er hing geen spoor van verf op de spons.
Dus : betaal inderdaad beter iets meer, je zal het je achteraf zeker niet beklagen, integendeel.