waarschijnlijk deel ik hetzelfde dilemma als velen onder jullie, wie zal het buitenschrijnwerk doen en welke profielen ga ik gebruiken, is het beslag wel ok en heeft de plaatser voldoende referenties...
daarom is een forum als dit een godsgeschenk en zou ook ik graag mijn ding hier kwijt willen
wij gaan een nieuwbouw zetten in oktober, vrij grote ramen, heb al 3 offertes, hieronder vindt je de prijzen, ik vermeld geen namen van plaatsers, enkel de profielen. Ik weet ondertussen dat de plaatser van de ramen ook kwaliteit om zeep kan helpen, dus ik staar me niet blind op de profielen alleen. Maar 1 ding had ik toch graag geweten. Men vertelt me dat die Van Beveren profielen van "de oude stempel" zijn, het bedrijf zou allang niet meer innoveren en is blijven stilstaan. De man in kwestie zei dat ik absoluut andere profielen moest nemen !!! Maar het prijsverschil is wel 6000 EURO natuurlijk. Kan iemand voor een KLEIN beetje opheldering zorgen want in andere posts lees ik dat Van Beveren wel kwaltitatief is, ik kan de objectieve info bijna niet meer onderscheiden van de verkoopspraatjes, wie helpt ons hier ?
plaatser A: Reynaers 30665 EURO
plaatser B: Reynaers 33500 EURO
plaatser C: Van Beveren 24580 EURO

Met citaat reageren
)))) (oh ironie of ist sarcasme)